torsdag den 5. november 2009

Et enkelt kort er det blevet til...og en kage

Jeg får ikke lavet så meget hobby i øjeblikket men et enkelt kort er det blevet til. Det er et bestillingsarbejde for nogle naboer hvis barnebarn Carla blev 7 år...og Carla elsker lyserødt! :o)) Kortet er lavet på glittet karton. Rammen til pigen er skåret ud på min Bigshot med en Spellbinder-die (de er bare geniale de dies!) og pigen er et Sarah Kay stempel jeg har farvelagt med Tombow-tuscher. Tombow er vandbaserede, så da jeg sprayede efterfølgende med Glimmermist løb farverne lidt ud...så det skal jeg lige huske til en anden gang.
Bogstaverne er stemplet på små Spellbinderdies og bagefter varmeembosset.





Jeg synes lige, I skulle se den fine Halloween-kage vi havde bagt til Catharinas halloweenfest for klassen i lørdags. 23 glade unger var de. Kagen er lavet med most hokkeido-græskar, krydderier, marcipan og meget mere på mørdejsbund. Catharina har selv lavet de fine græskar i marcipan hun farvede. Fint, ikke? :o)

Den smagte i øvrigt rigtig godt - anderledes men godt

1 kommentar:

  1. Det er et rigtig sødt kort, men det er da et større arbejde, der ligger bag fremstillingen.
    Et flot kage og Catharina er meget dygtig til at lave de små græskar

    SvarSlet