fredag den 18. september 2009

Nu skal der strikkes til efteråret og vinteren


I går var jeg lige en tur forbi min lokale garn-pusher og fandt noget superlækkert garn, hun lige havde fået hjem. Det hedder Dolly og er nogle kæmpenøgler og så blødt så blødt....rigtig mums. Jeg har tænkt mig at strikke vesten på billedet - enten den korte eller den lange - til Catharina. Der er nok i 1 nøgle til vesten + en hæklet hue fra Hendes Verdens strikketillæg i denne uge (jeg kan ikke hækle, men det må jeg jo så lære he he)

Jeg købte også lige 4 nøgler Eskimogarn til at lave et strikket pandebånd til Catharina. Det er godt til at varme om ørerne, når hun cykler i skole - og så er det ikke i vejen for cykelhjelmen. Pandebåndet er også i tillægget i denne uge.


Hvis jeg nogensinde bliver færdig med det, lægger jeg fotos ind... :o))

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig bliver du da færdig med det, Tina.
    Kulden i dag er en god motivation.

    Jeg vil glæde mig til at se billeder.

    Velkommen til Blogland. ;-)

    SvarSlet