lørdag den 14. november 2009

Et enkelt julekort

Jeg fandt forleden nogle rigtig gode tutorials hos Stampartic hvor der blev vist bl.a. hvordan man lavede søde hjerteformede kort, så det måtte jeg jo prøve. Kortet er lavet med 2 forskellige papirer fra My Mind's Eye som er flettet og bagefter limet på glittet sart lysegrønt karton. Kartonen er dobbelt og er lukket i samlingen i venstre nederste side, sådan at man kan skrive indeni kortet. Man kan vel også nøjes med at sætte hjertet på et enkelt stykke karton så man skriver på bagsiden. Jeg har sat en lille strop i kortet, så det kan bruges som juledekoration, når man har læst kortet - på den måde bliver kortet mere anvendeligt.


"God Jul" skiltet er standset ud med en Spellbinder, stemplet med watermark sværte og bagefter penslet med Perfect Pearl farve "Green Patina" og til allersidst stemplet med "God jul".


Blomsterne i hjørnet viste jeg i går her på bloggen. De er skåret ud af noget af mønsterpapiret fra My Mind's Eye-blokken og har fået en gang glimmermist Pearl og en perle i midten. Let, ikke? :o) Jeg ville ikke pynte kortet for meget fordi der er så meget mønster i papiret, men jeg synes selv, det er blevet ganske sødt. :o)


Planen er at jeg vil fortsætte med at lave lidt kort i dag, så det kan være, der kommer mere senere. God lørdag til alle der læser med :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar