fredag den 15. januar 2010

Ny sytaske til sygrej - og en lysedug

Jeg har de sidste par dage syet lidt på en sytaske. Jeg skal på kursus i min symaskine næste weekend (og Catharina skal råhygge igennem med moster her, mens de passer hunde :o)), så jeg tænkte, at en sytaske måtte være en god ide til sakse, tråde og hvad jeg ellers skal have med. Den er lavet på broderimaskinen som en masse paneler, man til sidst (med noget møje og besvær, når hjørnerne skal sys...!) syr sammen på symaskinen. Jeg har givet den bambushåndtag og en lille knap foran, så den kan lukkes lidt til. Hvis jeg får taget mig sammen, får den også en skulderstrop.

Jeg har også i dag lavet en lysedug, der også er lavet på broderimaskinen....faktisk har jeg lavet 2 af dem, og jeg kan ikke finde ud af, om jeg kan li' den eller synes, den er gyselig!

Tasken fra forsiden:

 Taskens bagside: (der er sat et stykke plastik på midterstykket, der er syet fast - der er lagt løse knapper ind i)


Tasken set indefra:


 Lysedug:


God weekend :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar