torsdag den 9. oktober 2014

Make-over og puha, det er længe siden!

Jeg kom da lige i tanke om for lidt siden, at jeg da vist havde en hobbyblog!

Efter lidt opstartsproblemer fik jeg fundet password frem og givet den en foreløbig make-over. Jeg er slet ikke tilfreds med layoutet, men det må lige vente lidt.

Det er 4 år siden, jeg sidst skrev....pyyyh, tiden går da bare alt for hurtigt! Min søde lille buttetkindede barn er i mellemtiden blevet en næsten voksen 16-årig, vi er flyttet osv. osv.

Nå, foreløbig var det bare en lille opdatering, så må jeg se at blive noget mere aktiv (dvs. mindre end 4 år mellem hvert indlæg! ;o))

Jeg har selvfølgelig fået lavet meget forskellig hobby gennem de sidste 4 år, men nu smider jeg lige et billede af noget af det sidste, jeg har lavet (bare så der kommer lidt nyt på):

Et lille sæt jeg lavede til en god venindes plejebarn - en lille nyfødt pige. Sættet er primært hæklet, det eneste der er strikket er fødderne på de små futsko. Kært, ikke? :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar